Agentie Premiata

Numeroase proiecte la care am lucrat de-a lungul timpului au fost premiate sau nominalizate pe aceste platforme.

They can’t be wrong
Sprijina proiectele noastre pe platformele de mai sus.

Need a pro?
Here we are!

Ceea ce stim noi cel mai bine sa facem este sa cream si sa inovam prin brand-uri care ajung sa devina cele mai bune in domeniul lor.

Daca ai deja o idee, dar iti lipseste o echipa pro cu care sa lucrezi, here we are.

instagram facebook behance
Spune hei cu un ecran de intampinare

Fie ca iti folosesti skill-urile pentru branding, design-ul unui website sau pentru o campanie integrata, prima impresie este cea care conteaza atunci cand interactionezi cu un utilizator. Un ecran de intampinare (splash screen) este cel care te poate ajuta sa creezi o conexiune cu acesta.

Cum ai putea face ca prima impresie sa fie memorabila in contextul in care utilizatorii decid intr-o fractiune de secunda daca sunt interesati de produsul tau? Raspunsul este splash screen sau ecranul de intampinare. Creaza un ecran simplu si prietenos care sa seteze tonul pentru restul experientei pe care o va avea utilizatorul,

Noi credem ca ecranele de intampinare adauga valoare brand-ului tau si asigura ca prima experienta a utilizatorilor este una pozitiva.

Insa, ecranele de intampinare nu sunt doar pentru a intampina utilizatorii, ele pot fi folosite si pe parcursul interactiunii cu acestia. Ajungem mai tarziu la acest topic, hai sa vedem cateva exemple de ecrane care te pot inspira:

TikTok si ChefsFeed

splash screen

Waze si Bitmoji

splash screen

OpenTable si Lime

splash screen

Pandora

splash screen

De ce sa folosesti un splash screen?

In 2019, website-urile si aplicatiile se incarca instant, fara a mai avea nevoie de un astfel de ecran. Insa nu aceasta este principala sa necesitate, ecranele de intampinare se folosesc cu diferite alte scopuri, care te pot ajuta mai mult decat crezi.

 

Scopul nr. 1: Ureaza bun venit pe website si seteaza tonul experientei

Experienta utilizatorilor incepe in momentul in care acestia aceseaza website-ul tau. Si, voila, aici ecranul de intampinare te va ajuta sa setezi scena pentru utilizatori, facandu-i sa vada ca esti mereu acolo pentru ei.

 

Scopul nr. 1: Perceptii si asteptari

Am descoperit formula prin care putem calcula cat de satisfacuti sunt utilizatorii de experienta brand-ului tau. David H. Maister spune ca satisfactia = perceptia – asteptarile.

Daca perceptia este mai mare decat asteptarile tale, inseamna ca esti satisfacut. In caz contrat, experienta nu este cea mai fericita.

splash screen

Ecranele de intampinare ajuta la imbunatatirea perceptiei utilizatorilor, reducand rata de abandon de pe website si satisfacand asteptarile inca de la inceput.

 

Scopul nr. 3: Ascunde incarcarile lungi de pe website

Unele asteptari sunt de neevitat, indiferent de dispozitivul pe care il folosesti. S-ar putea sa ai nevoie de cateva secunde pe care trebuie sa le acoperi cu ceva. Solutia este un splash screen, care poate reduce starea de anxietate datorata asteptarilor lungi.

Acest tip de ecran te poate face sa te simti mai rabdator si mai increzator ca o echipa se afla acolo pentru a se asigura ca totul este bine in timp real.

 

Quart tips: Adauga un touch personal design-ului tau

Daca website-urile iti dau lamai, prepara o limonada. Ecranul de intampinare este o oportunitate excelenta sa delectezi audienta cu putin din personalitatea brand-ului tau.

splash screen

Source https://dribbble.com

Nu fi prea serios, dar nici nu incerca ceva prea copilaresc. Catchy este destul, nu vrei sa creezi un show de stand up comedy.

Citeste si despre  Design pentru audiente diferite.

Instagram posts
X close
Nu uitasa ne urmaresti
pe insta!
×
As dori sa...
Lucram impreuna la un proiect

Folosim datele de contact pentru a lua direct legatura cu tine pentru o potentiala colaborare acum sau in viitor. Toate detaliile despre protectia datelor personale poti fi gaste in sectiunea de Politica de Confidentialitate.