Numerous projects we have worked at over the years have been awarded and nominated on these online platforms.
What we do best is to create and innovate trough brands that eventually end up being the best on their niche.
If you got something in mind but you need a professional team to work with, here we are.
În ultimele două luni, ne-am schimbat social în mai multe feluri decât ne-am fi putut imagina. Multe dintre schimbări erau de așteptat, dar business-urile nu erau pregătite să accepte realitățile pieței și să le integreze în produsele și serviciile lor.
Ai putea spune că această schimbare în felul în care marketăm produsele și în care sunt consumate este artificială, în mare parte pentru că pandemia a adus cu ea o mare ruptură în felul în care interacționăm și ne-a obligat să regândim întreaga paradigmă economică.
Dar faptul că factorii schimbării au fost exteriori nu îi face mai puțin reali. Această situație socială nu ne-a pus în fața unui nou model economic, ne-a îndreptat către aceeași direcție înspre care mergeam deja, dar cu o viteză spectaculoasă.
Elasticitatea pieței nu se mai referă doar la prețuri. Până recent însemna că un produs prezintă elasticitate în piață dacă prețul lui se adaptează raportului cerere-ofertă.
Acum însă, adaptarea unui produs pe piață înseamnă mult mai mult decât doar flexibilitate. Înseamnă un angajament real de a furniza un produs de calitate într-un mod accesibil. Ba chiar mai mult, înseamnă anticiparea nevoilor consumatorului în mod realist.
Pentru un tone of voice puternic
E bine știut deja faptul că personalitatea și valorile unei companii se regăsesc în tone of voice-ul ei. E un reflex care îți apare automat în minte. Cu toate că a fost creată inițial ca o mantră, a devenit ulterior doar un alt checkbox pe care trebuia să îl bifezi în comunicare. Cuvintele goale și lipsite de orice sens sunt doar lucruri ce trebuiesc schimbate.
Să dai o personalitate brandului înseamnă să îți iei angajamentul de a fi activ, nu doar prin campania CSR de anul acesta, ci printr-o implicare integrată, de la mijloacele de producție la tehnologia pe care o folosești, la modul în care îți tratezi angajații.
O dată cu evoluția pieței, oamenii aleg în funcție de relevanța
Un lucru de care business-urile ar trebui să fie mândre este că au reușit să educe publicul prin competiție, arătând din ce în ce mai multă umanitate online până când această practică a devenit obligatorie. Dar o populație mai educată e mai puțin probabil să achiziționeze din inerție. Pe măsură ce brandurile învață mai multe despre audiențe și oamenii învață mai multe despre propriile nevoi și preferințe.
Educarea constantă a pieței i-a făcut pe oameni mult mai exigenți. „Pretențioși” nu este cuvântul potrivit, pentru că – așa cum punctăm în fiecare prezentare și rațional de campanie – brand-urile trebuie, în primul rând, să aducă valoare. Nu e nimic nerezonabil în a-ți dori ca un produs să aibă un beneficiu diferențial real.
Când educația persistă, cresc și standardele. Puterea cunoașterii și înțelegerea că business-urile depind de oameni la fel de mult precum oamenii depind de produse de calitate fac jocul mult mai echilibrat. Un joc în care fiecare jucător își cunoaște puterea și responsabilitatea care îi revine.
Saturarea ad-urilor nu înseamnă că oamenii nu vor mai consuma publicitate
Aici este cheia. Oamenii obișnuiau să evite asocierea cu un brand, dar acest lucru s-a schimbat în timp. Micro-influencerii funcționează pentru că sunt relatable. Stilul de viață pe care îl promovează e apropiat cu cel la care visează target-ul tău. Este aspirațional, dar tangibil pe termen mic și mediu.
Cu toate că discuția despre confidențialitate este delicată în multe țări, majoritatea consumatorilor digitali sunt acum mai receptivi la ad-uri personalizate care îi pot ajuta să descopere produse pentru nevoile lor. Word of Mouth este adevărata valoare a brandului.
Asta înseamnă că targetarea granulară devine obligatorie chiar și pentru produse de masă. Poziționarea diferită în funcție de persona căreia te adresezi nu mai este doar o perspectivă de campaniei, ci o cerință pentru fiecare efort de marketing, începând cu ad-urile.
Transformarea digitală e bun început
Transformarea digitală afectează producția, distribuția, poziționarea și orice alt proces al brandului.
La începutul acestui articol menționam că anticiparea nevoilor oamenilor nu este doar un factor competitiv necesar, ci că trebuie tratat cu seriozitate și integrat în poziționarea oricărui produs pe piață.
IoT nu mai este un concept futurist. Este un set real de instrumente puse la dispoziția ta, gata să te ajute să construiești procese interne mai eficiente. Creșterea acestui coeficient te ajută să fii flexibil, să prezici și să răspunzi rapid la schimbările din piață.
Azi suntem în viitor
Mai mult ca niciodată, produsele trebuie să fie modulare și flexibile, atât în comunicare și distribuție, cât și în producție. Felul în care bunicii tăi gestionau afacerea de familie este perimat. Pentru a face față vitezei de dezvoltare într-o piață volatilă, trebuie să inovezi. Trebuie să îți iei angajamentul de a implementa procese interne și externe data-driven, care pot fi modificate în timp real.
Acesta e viitorul: te adaptezi sau devii irelevant.
We will use your contact details to contact you directly about potential cooperation opportunities now or in the future. All the details about personal data protection can be found in the Privacy policy.