Numerous projects we have worked at over the years have been awarded and nominated on these online platforms.
What we do best is to create and innovate trough brands that eventually end up being the best on their niche.
If you got something in mind but you need a professional team to work with, here we are.
Ce se intampla de fapt in procesul de creatie? Cum putem sa devenim mai buni si sa lucram mai eficient pe proiecte diverse? Inclusivitatea trebuie sa fie o parte a fundatiei tale de creativ.
Am facut un research despre cum abordeaza ceilalti subiectul diversitatii in design si am strans 4 tips-uri care te vor ajuta in continuare.
Primul pas spre a crea proiecte diverse este sa lucrezi cu o echipa diversa. Puterea sta in interactiunea cu diferite culturi si diferite punte de vedere.
Un studiu din 2017 spune ca 60% din grafic designeri sunt caucazieni, o rata mult mai mica in comparatie cu 1991, cand procentul depasea 90%.
Cei mai buni designeri nu au tot timpul un background de design.
“With great power comes great responsibility.”Iar digitalul este cea mai buna arma pe care noi creativii o putem folosi. Ashleigh Axios, fost Creative Director al Casei Albe spune: design-ul digital are o mai mare putere de incluziune pentru ca sustine o economie globala in crestere, conectata si diversa.
Ashleigh a creat si un set de bune practici digitale care include sugestii despre diversitate in echipe si in procese. Primul tips: “Intereseaza-te despre audientele tale, despre motivatiile, nevoile, provocarile pe care le intampina, comportamentele, frustrarile si aspiratiile. Ia in calcul clientii actuali, clientii pe care ii poti avea, clientii clientilor tai si fosti clienti”.
Daca esti in cautare de inspiratie, nu folosi doar platforme de advertising pentru a iesi din impas. Cauta in diferite tipuri de arta, despre design in toate formele sale. Diversitatea este cea mai buna optiune de a intelege mindset-ul celorlalti si cum se exprima acestia in proiecte.
S-ar putea sa te ajute mai mult decat te astepti.
In loc sa speri ca produsul tau va reprezenta o parte din public, mergi un pas in fata. Treci la the next level si intalneste-ti potentialii clienti pentru a intelege mai bine ce cred ei despre design-ul produsului. Va fi putin diferit, dar in acelasi timp satisfacator. Promitem.
Intrebarea este, de ce am exclus aceasta varianta de la inceput? Cel mai bun feedback vine de la cei care au deja asteptari de la produsele de pe rafturi.
Si, daca nu-ti poti intalni publicul in persoana, foloseste chestionarele online pentru a afla ceea ce te intereseaza. Utilizatorii ofera un feedback imediat. Diversitatea in design este mai mult o conversatie – o relatie intre creativi si consumatori.
Doza saptamanala de inspiratie: medium.muz.li
Citeste si despre website-uri minimaliste.
We will use your contact details to contact you directly about potential cooperation opportunities now or in the future. All the details about personal data protection can be found in the Privacy policy.