Numeroase proiecte la care am lucrat de-a lungul timpului au fost premiate sau nominalizate pe aceste platforme.
Suntem aici sa ajutam brandurile premium sa-si atinga potentialul, sa se autodepaseasca si sa ramana cu un pas inaintea competitiei.
Iti dezvoltam brandul prin metodologiile specifice de cercetare si implementare strategica, testate si perfectionate in peste 10 ani de activitate pe piata digitala.
Brandul nu este un logo. Nu este un typeface. Nu este nici macar un nume.
Brandul este personalitatea produsului pe care il vinzi. Este tonul vocii si suma asocierilor din mintea clientilor tai. Este tot ce produsul sau serviciul tau reprezinta, tot ce sugereaza sau incurajeaza.
Intr-o lume in care totul se judeca dupa coperta, o vrei pe cea mai frumoasa. Oricat de multe ai de spus si oricat de bine, trebuie sa captezi atentia intr-o fractiune de secunda. E prima decizie pe care consumatorul o ia fata de brand.
Suntem aici sa ne asiguram ca business-ul tau primeste atentia pe care o merita si arata impecabil in orice moment.
Website-ul trebuie sa fie pe atat de intuitiv pe cat este de util si insightful. Anii de experienta ne-au tinut aproape de ultimele tendinte din UI si UX si de comportamentul digital al consumatorilor.
Principala prioritate in design a devenit contextul. Nu ne mai putem permite sa fim generali. Fiecare functionalitate trebuie sa aiba un scop precis, sa fie usor de navigat si sa iti puna in valoare povestea. Daca brandul este o persoana, web design-ul este clar un costum tailor-made.
Un ruj, oricat de scump, nu va putea masca o dantura stricata.
Programarea este setul de instrumente si expertiza care se asigura ca website-ul tau se incarca instant si care iti mentine imaginea la standardul pe care vrei sa il afisezi. Fara exceptie.
Clientul secolului digital este familiar cu tehnologia. De aceea, continutul nu mai este despre a vinde, ci despre a fi util si autentic. Singurul fel prin care dai credibilitate ideilor tale este sa construiesti experiente semnificative si sa intelegi ce poti face pentru consumatori si sa le oferi exact ceea ce cauta.
Odata ce ai o voce care iti apartine si cu care te identifici, ramane sa o amplifici si sa ii dai tractiunea de care are nevoie pentru a genera conversatii (si, desigur, conversii!) de valoare.
Tonul vocii trebuie sa fie convingator si perseverent, intotdeauna autentic si onest, dar adaptat platformei, intereselor fiecarei persona si comportamentului de consum.
Funnel-ul de vanzari si fiecare persona sunt rezultatul unui proces de cercetare minutios, pentru a asigura eficienta maxima in fiecare punct al companiei.
Complementar campaniilor in-house si campaniilor pe care le putem lucra, ne poti contacta si in regim de consultanta.
Ai o idee de afacere? Vrei sa faci un facelift la website? Ai incercat o strategie anume si nu ai avut rezultatele pe care le asteptai? Suntem alaturi de tine cu fiecare oportunitate.
Folosim datele de contact pentru a lua direct legatura cu tine pentru o potentiala colaborare acum sau in viitor. Toate detaliile despre protectia datelor personale poti fi gaste in sectiunea de Politica de Confidentialitate.