Agentie Premiata

Numeroase proiecte la care am lucrat de-a lungul timpului au fost premiate sau nominalizate pe aceste platforme.

They can’t be wrong
Sprijina proiectele noastre pe platformele de mai sus.

Seeking digital excellence?
Say no more.

Nu esti un membru cu drepturi depline al lumii digitale pana nu stii tot ce misca.
Pentru ca ecosistemul digital se dezvolta continuu, iar noi suntem deja cu zeci de tab-uri deschise 24/7, am decis sa iti povestim si tie update-urile relevante.

instagram facebook behance
IGTV – noua ta sursă de venit

La 18 luni de la lansare, IGTV le-ar putea oferi în sfârșit șansa de a câștiga bani de pe urma conținutul lor de calitate celor ce postează video online. Aplicația permite deja să adăugați videoclipuri de până la 60 de minute, devenind un puternic concurent pentru YouTube, principala platformă de încărcare video, de la lansarea sa în 2006 până în prezent.

Funcția este încă în lucru, Instagram dezvoltând intern un prototip al Instagram Partner Program, care ar permite userilor să câștige bani prin afișarea de reclame împreună cu videoclipurile lor. Acest lucru ar trebui să funcționeze pe principiul Facebook Watch, unde utilizatorii câștigă bani din „Ad Breaks” introduse în timpul videoclipului.

Dar nu vă faceți speranțe prea mare căci monetizarea IGTV nu va fi disponibilă pentru toată lumea. În primă fază, va trebui să fiți declarat „Eligibil” ținând cont de niște criterii despre care nu avem încă detalii. Unele dintre condițiile pe care ar trebui să le respectați, ar putea fi similare cu cele disponibile pentru funcția de „Swipe Up” al story-urilor: un număr de cel puțin 10k de urmăritori.

Odată numit eligibil, deschideți „Monetization Tools”, unde veți fi întâmpinat de un mesaj ce vă va asigura că prin rularea unor ad-uri și implicit prin monetizarea cu IGTV, sunteți de acord cu termenele și condițiile din Partner Program Monetization.

Această caracteristică nouă ar putea funcționa la fel ca YouTube sau Facebook, cu împărținerea 55/45 care este deja în vigoare. Întrebarea este: va face IGTV ceva diferit pentru a atrage mai mulți utilizatori pe platforma lor sau vor păstra același procent de câștig?

Recent, Instagram a renunțat la butonul de trimitere în IGTV și a creat o aplicație de sine stătătoare. Deși numerele de descărcări nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor, speranța este că, această nouă caracteristică disponibilă pentru creatorii de conținut, va determina mai mulți utilizatori să descărce și să petreacă timp de calitate pe IGTV.

Din păcate, conținutul din feed-ul „Popular” de pe IGTV nu este cel mai calitativ în acest moment, multe dintre videoclipuri având o calitate scăzută, neoriginală și în stil meme. Noua funcție de monetizare ar trebui să fie un incentive pentru mulți influenceri pregătiți să furnizeze doar cele mai inspirate videoclipuri.

Rămâne de văzut când funcția va fi disponibilă pentru utilizatori, dar cu siguranță sună promițător.

X close
Info noi pe blog-ul
nostru
×
As dori sa...
Lucram impreuna la un proiect

Folosim datele de contact pentru a lua direct legatura cu tine pentru o potentiala colaborare acum sau in viitor. Toate detaliile despre protectia datelor personale poti fi gaste in sectiunea de Politica de Confidentialitate.