Agentie Premiata

Numeroase proiecte la care am lucrat de-a lungul timpului au fost premiate sau nominalizate pe aceste platforme.

They can’t be wrong
Sprijina proiectele noastre pe platformele de mai sus.

Need a pro?
Here we are!

Ceea ce stim noi cel mai bine sa facem este sa cream si sa inovam prin brand-uri care ajung sa devina cele mai bune in domeniul lor.

Daca ai deja o idee, dar iti lipseste o echipa pro cu care sa lucrezi, here we are.

instagram facebook behance
Cum să vinzi pe Instagram [Update 2020]

În lumea digitală nu există conceptul de one size fits all. Poți încerca, dar nu o să îl găsești. Avantajul mediului digital este că, pentru prima dată în istorie, pot fi create comunități indiferent unde te afli, eliminând conceptul de granițe. O altă diferență majoră este că poți face parte din mai multe grupuri în același timp. Blană, nu?

Bineînțeles că noi, oamenii din digital, ne-am obișnuit cu asta și nu mai știm să îi apreciem adevărata valoare.
Dar e vital să reținem că tocmai aceste posibilități infinite stau la baza fiecărui obicei digital. Din momentul în care oamenii au început să se asocieze cu diverse simboluri, brand-uri sau mișcări online, trebuie să fii relevant în digital.

Mai jos găsești câteva sfaturi despre cum să îți construiești și să atragi o audiență mare pe Instagram în 2020:

1. Foloseste User-generated content

Audiența ta trebuie să capete încredere în brand-ul tău. Pentru că userii activi de pe Instagram sunt tech savvy și au cunoștințe vaste în ceea ce privește digitalul, conținutul postat trebuie să fie relevant și să le capteze atenția. Teoria că procesul de scroll este o continuitate iar click-ul devine o întrerupere a activității user-ului se aplică și business-ului tău. Ceea ce înseamnă că decizia de a se opri și admira față de a trece mai departe și a uita postarea ta se ia în mai puțin de o secundă. Din această cauză, content-ul trebuie să fie relevant și captivant. Așa că, în loc să se piardă într-o mare de imagini frumoase, conținutul tău trebuie să le creeze un obicei. Prima interacțiune a unui user cu brand-ul tău este un click. Indiferent dacă este un double tap sau distribuire către un prieten, ea devine prima decizie conștientă de a relaționa cu brand-ul tău.

Așa că vrei să fie impunătoare, de o semnificație mare și memorabilă. Scopul tău este să provoci agitație pentru ca target-ul tău să trimită prietenilor acele imagini sau video-uri perfecte care au legatură cu business-ul de care sunt interesați. Deși nu e întotdeauna evident cu fiecare postare, Instagram a devenit o unealtă folosită pentru a promova word of mouth.

Haide să mergem și mai departe. Să presupunem că acest tip de interacțiune are loc neașteptat de bine și primești un like sau ești share-uit mai departe. Noul tău fan ar putea fi convins să creeze și un story cu produsul tău. Acest eveniment este primul și poate cel mai important pas în a aduce consumatori fideli brand-ului tău.

Cu cât încurajezi mai mult oamenii să interacționeze cu brand-ul tău, cu atât mai mult vei deveni o parte din viața, personalitatea și rutina lor zilnică. Existența pe piață a business-ului este mai puternică odată asociată cu oamenii care îți sunt loiali.

E de la sine înțeles faptul că vremea giveaway-urilor este de mult apusă. Trebuie să le oferim userilor experiențe creative unice, informații relevante și un concept din care vor să facă parte, care îi reprezintă și cu care vor să se asocieze.

Brandul tau pe Instagram

2. Insta story-uri cu Swipe Up

Insta Story este o metodă prin care îți poți crește ușor vizibilitatea business-ului. Folosește-o pentru a posta de 3-4 ori pe săptămână orice este relevant brand-ului sau produsului tău. Nimic nu este interzis pe story, mai puțin să fii plictisitor – o greșeală ce nu se poate întâmpla în 2020 online, mai ales pentru un brand.

Dacă business-ul tău a depășit deja 10k followers pe Instagram, folosește opțiunea de Swipe up. Marele avantaj al acestui feature este că poți atașa un link al unei pagini pe care vrei să o promovezi direct la tine pe story. E un lucru destul de important pentru Instagram, ținând cont că altfel nu se permite citirea link-urilor în descrieri. Așa că, dacă brand-ul tău încă nu a ajuns la 10k pe Instagram, acesta ar trebui să fie obiectivul tău pe 2020.

Feature-ul de Swipe up trimite user-ul la un landing page custom. Și pentru a înțelege și mai bine cât de tare e, mai adăugăm și faptul că pentru fiecare oră petrecută pe Instagram, un milenial acordă 20 de minute story-urilor iar un tânăr din Generația Z, 25.

Gen Z au un lucru foarte important în comun: sunt distrași foarte ușor datorită nivelului mare de conținut pe care îl au la dispoziție. Din această cauză, brand-urile au început să se adapteze și să devină experiențe relevante.

Unul dintre cele mai on-point campanii desfășurate a fost cea a Bibliotecii din New York (New York Public Library). Din cauză că tot mai puțini oameni împrumutau cărți, au decis să posteze pe Insta story fragmente din romane. Campania a avut un succes neașteptat.

Nu în ultimul rând, update-ul care știam că se apropie: WhatsApp au anunțat oficial că în 2020 vor intra în lumea reclamelor pe story. Când vestea a început să circule anul trecut, unii utilizatori ai aplicației nu au fost foarte mulțumiți și au amenințat că își vor șterge conturile.

Status Ads, așa cum vor fi denumite aici, vor fi lansate în decursul acestui an. Vor marca o schimbare majoră pentru WhatsApp, aplicația cunoscută până acum pentru politica no ads pe care o promovau, asta până să devină parte din familia Facebook.

Brandul tau pe Instagram

3. Content amuzant și GIF-uri

Bineînțeles că GIF-urile stau la baza societății noastre digitale. Cea mai tare parte e că stabilesc o conexiune sinceră între oamenii cu același simț al umorului și care au trecut prin experințe asemănătoare. Datorită lor, milenialii iubesc meme-urile, pentru că în sfârșit s-a găsit o metodă de a simplifica orice situație socială și de a crea un arhetip în amuzament. Veste bună e că funcționează, e un exercițiu foarte bun al sincerității online.

Umorul ne face umani, de aceea noi încurajăm acest obicei. Ne face sentimentali, imperfecți, sinceri și, poate cel mai important, ne face reali. Brand-urile cu astfel de conținut amuzant ne arată de fapt adevărata față umană, personalitatea și identitatea lor.

Un exemplu de umor folosit natural îl poți regăsi pe blog-ul Buffer, care nu e doar o biblie a recomandărilor pentru începătorii din industrie, dar și o sursă de conținut de calitate pentru advertiserii din întreaga lume.

Brandul tau pe Instagram

4. Nu ne surâde ideea, dar Influencer Marketing

Influencer marketing e în continuare un trend pe Instagram. Partea bună e că, odată cu 2020, apar mici schimbări și în acest domeniu – focusul cade pe granular reach. În alte cuvinte, până și acest trend a fost împărțit în multe alte soluții mai ușor aplicabile.

Nu toți influencerii au fost creați la fel. Totuși, cu cât influencer-ul se simte mai apropiat de produsul tău și de identitatea brand-ului, cu atât mai mult va genera o credibilitate și un impact mai mare în online. Practic, ia același concept de marketing folosit peste tot pe internet în ultimele două decenii și aplică-l colaborării cu influencerii.

Userii cu un număr de followers între 1k și 5k, cei ale căror conturi nu sunt foarte glam și perfecționate, cu poze care nu au fost editate ore întregi, sunt mult mai autentici și, din această cauză, au devenit mai atrăgători pentru consumatorul ideal al business-ului tău.

Totuși, în țări mici precum România sau Lituania, chiar și influencerii cu mai puțin de 1k followers au succes. Logica din spatele acestui fenomen constă în faptul că au mai puțini oameni cu care interacționează și, de aceea, legătura dintre influencer și follower este mai strânsă, cu o semnificație mai mare. Acest lucru se mulează perfect pe nevoile business-ului tău, datorită engagement-ului crescut de pe pagina influencer-ului.

Așa că nu sunt doar o investiție mai profitabilă comparativ cu macro influencerii, dar și una mai inteligentă. Un studiu din 2018 arată că doar 44% din nano-influenceri preferă de fapt recompensele monetare.

În plus, pentru că nu sunt încă folosiți la un nivel înalt, pot oferi un avantaj remarcabil brand-ului tău.

5. IGTV câștigă teren

Se pare că 2020 se anunță pentru Instagram a fi anul în care devine omnipotent în ceea ce privește prezența în universul digital. Acum aplicația le permite utilizatorilor să adauge până la 60 de minute de conținut, fapt ce îi plasează în concurență cu alți giganți din industrie cum ar fi YouTube.

Mai nou Instagram testează o interfață nouă pentru postările de tip video de pe aplicația IGTV, ce arată din ce în ce mai puțin ca Instagram sau Facebook, și mai mult ca Tik Tok, totul pentru a încuraja userii să folosească cât mai mult acest tip de conținut nativ.

Deoarece utilizatorii mai tineri sunt mai obișnuiți cu conținut foarte scurt, ce poate fi consumat rapid, platforma încearcă să se conformeze. Din această cauză, suntem siguri că o mare parte din bugetul pentru development-ul aplicației merge spre a face platforma cât mai video-friendly, lucru care pe tine te poate plasa în fața competitorilor, doar dacă te miști rapid cu trend-ul.

Concluzie

Cu siguranță 2020 va fi un an plin de provocări. Totuși, trend-uri multe înseamnă o lume nouă, deschisă oportunităților de a rămâne relevant pentru audiența ta.
Nu uita să ne dai un follow pe social media, ca să te ținem la curent cu ce se întâmplă în online.

Instagram posts
×
As dori sa...
Lucram impreuna la un proiect

    Folosim datele de contact pentru a lua direct legatura cu tine pentru o potentiala colaborare acum sau in viitor. Toate detaliile despre protectia datelor personale poti fi gaste in sectiunea de Politica de Confidentialitate.