· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

Trenduri web de urmărit in 2017
22 iunie 2017

Trenduri sau schimbări. Toată lumea trece prin ele, fiind imporante pentru că apar în toate industriile creative, iar acestea ne ajută să ne dezvoltăm. Zona web nu este exclusă. Create din experimente si inovații, trendurile sunt factorii care cer schimbare și care îmbunătățesc fiecare industrie.

Webul este un mediu care se schimba și evoluează constant, iar noi am vrut să menționăm trendurile de urmărit in 2017.

Mobile & Crossdevice

Din ce în ce mai multe branduri și pagini se perfecționează în procesul de crossplatform sau crossdevice. Userul se așteaptă la o schimbare fluentă și coerentă între site-uri, aplicații sau device-uri. Cel mai bun exemplu care lucrează continuu la perfecționarea acestui proces este platforma de online streaming Netflix.

Innovative scrolling și efectul parallax

Dacă în trecut scrollul era folosit doar pentru a naviga pagina top to bottom, acum scrollul este folosit în cele mai creative metode pentru a livra conținutul online. Scrollul este un tool interactiv din ce în ce mai bun. El adaugă mai multă funcționalitate site-ului și crește interacțiunea cu userul.

Bots

 

Legându-ne de responsiveness și interacțiune, este necesar să menționăm și botsii. Brandurile și site-urile caută o interacțiune cât mai autentică și de durată cu userul. De aceea, în loc să promoveze o pagină de informații, brandurile preferă să interacționeze cu userul prin chat. În funcție de cum interacționează userul cu botul, acesta îl poate trimite direct către un angajat sau le poate oferi informația dorită. În timp ce majoritatea botsilor sunt statici și oferă răspunsuri standard, trendul din 2017 îi va schimba cu botsi dinamici care pot susține chiar și o conversație.

Video is king

 

Dacă în urmă cu câțiva ani conținutul video era o noutate și o inovație, în prezent, conținutul video este principalul tool folosit pe web. O statistică recentă ne arată că includerea unui video pe un landing page crește rata de conversie pana la 80%.
Predicțiile create ne arată și că până în 2018, 79% din traficul de pe Internet va fi conținut video, în timp ce în prezent, pe mobile, 50% din trafic este deja format din conținut video.
În plus, conținutul foto sau video de pe pagini a fost schimbat din conținut stock în conținut original și autentic. Userii își doresc o interacțiune autentică și vor să se identifice mai degrabă cu o poveste decât cu un produs. De aceea, trendul ca brandurile să se focuseze pe storytelling va continua și în 2017.

Also to mention: platformele de creare sau coworking precum Invision, Asana sau Slack dezvoltă încontinuu noi pluginuri, features și tools. Cu siguranță vor rămâne trending topic și pentru 2017.

Inovația este continuă și prezentă în orice industrie creativă; și deși este dificil să identificăm fiecare trend în parte, suntem convinși că printre trendurile în web și design în 2017 se vor regăsi și cele menționate de noi. Odată cu schimbarea și inovația apare și curiozitatea pentru nou, interesant și interactiv, curiozitate care ne va fi alimentată și în 2017.

#taguri
botstrendurivideoweb designweb development
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

Trendurile anului 2017 în materie de web development

Web development-ul se dezvoltă cu o viteză incredibilă în zilele noastre și tendințele din 2016, […]

5 greșeli de evitat în alegerea numelui brandului tău

Alegerea numelui pentru afacerea ta e ca ridicarea fundației pentru o casă – orice greșeală […]

Cum să arăți personalitatea brandului tău în social media

Social media este lumea virtuală care adună zilnic branduri, oameni și povești. În ziua de […]