· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

Make the logo bigger. O poveste încurcată, fără sfârșit.
22 iunie 2017

Este cerința primordială care înspăimântă orice graphic sau web designer. Ai făcut o treabă bună, îți place cum a ieșit și i-ai trimis clientului. Apare feedback-ul. Dacă deja ai trecut peste seria de mici modificări și ajustări, atunci nu te trece nici o emoție când îl deschizi. În mail, câteva rânduri care pot fi rezumate la „Îmi place designul general DAR nu putem face logo-ul mai mare?”. În exact acest moment ți-ai dat seama că bătălia pe care o credeai câștigată, abia începe.

Înainte de orice, trebuie înțeles clientul. Acesta a investit deja în crearea imaginii de brand și își dorește cu orice preț să folosească logo-ul cât mai mult, cât mai des dar și CÂT MAI MARE.

Ce își doresc clienții de fapt?

Empatie. Doresc să fie ascultați. Doresc să obțină ce și-au propus de la începutul proiectului.

Așteptări mari, livrate la calitate înaltă. Cu siguranță clientul și-a inspirat ideile de pe Internet, fără să știe de câtă muncă este nevoie sau câte ore sunt de plătit pentru a obține un rezultat exact așa cum și-a imaginat el. De aici primim și o reacție la care nu ne așteptam și pe care trebuie să o digerăm.

Incentives. Sau cum înveți să spui „NU”.

  • Oferi un motiv. Cel mai important factor în această relație client – agenție/designer este înțelegerea. Astfel, trebuie să facem clientul să înțeleagă de ce am ales acea mărime de logo și de ce design-ul arată așa.
    Un logo prea mare este o risipă de spațiu pe pagină care deseori poate atrage greșit atenția de la mesajul lui principal, produs sau content.
  • Oferi alte opțiuni. Acesta este momentul tău de compromis. Însă cumva te liniștești și ești ok cu asta pentru ca până la urmă îți dorești să ajungi la un numitor comun cu clientul, iar el să fie mulțumit. Astfel propui și alte variante, mai apropiate de ultimele cerințe.
  • Lași clientul să aleagă. Decizia trebuie să pară ca a luat-o el, chiar dacă modificările făcute sunt în limitele tale estetice.

În final, în această situație trebuie să te comporți exact ca în orice altă relație; iar dacă este necesar, să faci un compromis. Trebuie să realizăm cât mai repede că motivul pentru care activăm în acest domeniu este acela de a crea lucruri mișto, inovative și memorabile. Iar dacă este cazul, vom face și logo-ul mai mare…

#taguri
agentieclientidesignerempatielogomotiv
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

Trenduri web de urmărit in 2017

Trenduri sau schimbări. Toată lumea trece prin ele, fiind imporante pentru că apar în toate […]

Design pentru un attention span scurt

Un studiu recent făcut de Microsoft ne arată că timpul nostru de atenție este din […]

How to Silence Your Inner Critic Voice

Sunt unele zile în care vii entuziasmat la birou, cu chef de muncă, sau te […]