· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

Design pentru un attention span scurt
23 iunie 2017

Un studiu recent făcut de Microsoft ne arată că timpul nostru de atenție este din ce în ce mai scurt. Studiul care a monitorizat activitatea cerebrală a 2000 de persoane arată că timpul nostru de atenție a scăzut la 8 secunde. În anii 2000, aveam 12 secunde deditate timpului de atenție.

Attention spanul este și mai scăzut în cazul userilor de mobile și continuă să scadă cu 88% în fiecare an. Trăim într-un mediu în care dacă site-ul nu este responsive și bine optimizat pentru un attention span scurt, brandul are de pierdut.

Cea mai frecventă greșeală care trebuie evitată este încărcarea site-ului cu prea mult conținut. Chiar dacă ne dorim să-i oferim userului cât mai multe detalii despre brand sau produs, acesta poate fi copleșit de volumul mare de informație la care este expus.
Recomandarea evidentă este optimizarea conținutului și informației la care expunem userul.

Prima impresie contează!

În 2016 avem o conexiune la Internet mai rapidă ca oricând. Userii navighează pe fugă, dar în același timp se așteaptă la o experiență autentică, coerentă și fluentă. Avem o secundă sau două pentru a convinge userul să rămână suficient de mult pe pagină sau aplicație cât să citească și conținutul. Astfel, designul website-ului este esențial pentru a captiva userul și este una dintre cele mai rapide și ușoare metode de a păstra o prezență online generatoare de new business.

Chiar dacă attention spanul nostru a scăzut, tendințele în web și design s-au adaptat în același timp. Astfel au fost create anumite metode și experiențe care să atragă atenția userului și să îl captiveze pentru a rămâne pe site cât mai mult.

Background video

Conținutul video atrage atenția și este cel mai folosit tool pentru un attention span scurt. Un background video poate fi folosit pentru a comunica o caracteristică a brandului sau doar pentru a seta o atmosferă.

Storytelling design

Trendul acesta a fost setat de user. Acesta este mai deschis și mai receptiv atunci când este expus unei povești cu care se poate identifica.

Infinite scrolling

Un feature găsit pe un număr din ce în ce mai mare de site-uri. Toolul este potrivit pentru site-urile cu mult conținut, precum platformele de social media, bloguri sau site-urile de știri. Infinite scrolling îi permite userului să navigheze prin conținut fără să părăsească pagina actuală și îi oferă acestuia o experiență neîntreruptă.
Chiar daca attention spanul nostru scade în fiecare an, trendurile și inovațiile în web și design vor crea pentru user o experiență cât mai completă într-un timp cât mai scurt.

Concluzionând, designul va fi într-o adaptare continuă pentru a împlini nevoile și cerințele userului.

#taguri
designprima impresiescrollstorytellingvideo
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

How to Silence Your Inner Critic Voice

Sunt unele zile în care vii entuziasmat la birou, cu chef de muncă, sau te […]

5 trenduri în Web Design ale anului 2017

Într-un moment în care pe web adevarata originalitate este din ce în ce mai greu […]

Hai să ne cunoaștem mai bine!

Noi suntem Quart. O agenție mică dar puternică de creație. Suntem un butic creativ gata […]