· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

Cum să arăți personalitatea brandului tău în social media
22 septembrie 2017

Social media este lumea virtuală care adună zilnic branduri, oameni și povești. În ziua de astăzi este absolut necesar ca brandul tău să fie prezent în partea de online. Dialogul cu publicul tău este foarte important. Un beneficiu al mediilor online este conversația propriu zisă care se transformă din monolog (prezent în celelalte medii), în dialog. Interacțiunea este permanent prezentă, brandul, serviciile sau produsele tale primind un feedback in real time. Aici îți poți face prieteni noi care se vor putea transforma în scurt timp în clienții produselor sau serviciilor tale.

În România, brandurile interacționează cu publicul lor pe Facebook, Instagram sau chiar YouTube. Crearea unui cont pe aceste rețele este foarte ușoară, dar efectul prezenței companiei tale va fi unul de impact. Dacă vei reuși să menții o continuitate, vei observa cum vor crește și vânzările!

 

             1. Creează o relație cu publicul tău

Dacă ați finalizat recent un proiect, share-utiți poveștile voastre de succes și propuneți clienților voștri să facă același lucru. Generarea dovezilor sociale prin intermediul oricăror rețele sociale poate crește considerabil awareness-ul brandului. Veți observa că nu aveți nevoie de un departament de marketing pentru a crea niciunul dintre aceste tipuri de conținut și nici nu aveți nevoie de cea mai scumpă cameră disponibilă. Tu și echipa ta este tot ce ai nevoie! Să stai într-o cameră și să strigi despre lansarea untimului tău produs nu va interesa oamenii și, de asemenea, participarea într-un eveniment viral, nu va construi relațiile potrivite (vezi Ice Bucket Challenge sau Harlem Shake).

 

            2. Angajații tăi sunt arma secretă pentru creșterea audienței și a engagementului

În cazul în care ai o companie mică sau medie, angajații îți pot fi cheia spre succesul tău în social media. Trebuie să recunoaștem faptul că aproape toată lumea are un cont pe cel puțin două rețele de socializare pe care le folosește în mod constant. Dacă angajații tăi se simt foarte bine la birou, au un mediu de lucru plăcut sau sunt angajați în activități after-work interesante și amuzante, poți fi sigur că vor posta imagini sau își vor da check in la locul de muncă. (Cine nu ar posta o imagine foarte cool dintr-un teambuilding la munte sau la mare?)

De asemenea, acesta este un mod în care vei putea lua pulsul angajaților tăi. În cazul în care aceștia au fost la un moment dat încântați de locul lor de muncă și împărtășeau aceste informații public cu prietenii lor, dar acum nu mai fac acest lucru, atunci a avut loc o schimbare și ar trebui să iei măsuri împreună cu echipa de HR.

 

            3. Profită de secțiunea Despre noi din Facebook și Instagram

Secțiunea din Facebook „Despre noi” și domeniu Bio din Instagram este o altă ocazie de a comunica personalitatea brandului dumneavoastră. Aceste secțiuni pot fi citite ca o poveste care rezonează cu publicul țintă. Social Media Today sugerează ca aceste secțiuni să pară mai puțin generice prin includerea de fotografii, link-uri către videoclipuri și o descriere a companiei. Aceste elemente ar trebui să explice scopul companiei, să descrie ceea ce oferă și să transmită cultura companiei.

De asemenea, puteți include orice fel de distincții, premii sau realizări în aceste secțiuni descriptive. Chiar dacă pare că vă laudați firma, aceste detalii vor oferi oamenilor o idee despre acreditările organizației tale.

Urmați acești pași pentru a construi un public care știe, îi place și are încredere în brandul dumneavoastră!

 

#taguri
brandcrestere engagementfacebookinstagramprezenta social mediasocial media
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

5 greșeli de evitat în alegerea numelui brandului tău

Alegerea numelui pentru afacerea ta e ca ridicarea fundației pentru o casă – orice greșeală […]

Cum lucrezi cu o agenție de web design din România?

Mediul digital și nevoia de web design a acaparat în ultimii ani piața de advertising […]

Cele mai importante trenduri în social media

Fie că ai o companie mică, fie deții un super brand românesc sau ești noul […]