· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

5 greșeli de evitat în alegerea numelui brandului tău
22 septembrie 2017

Alegerea numelui pentru afacerea ta e ca ridicarea fundației pentru o casă – orice greșeală poate face întregul edificiu să se dărâme. Așa că dacă ai intuit că e a huge deal să îți numești brandul, ai mare dreptate!

Din experiența noastră, sunt foarte multe greșeli pe care le poți face. Dacă nu vrei să îți îngropi afacerea înainte de a începe, aruncă o privire pe sfaturile pe care le dăm clienților noștri, și alege un nume relevant pentru business-ul tău. Sau, și mai bine, apelează la noi pentru succes garantat!

 

         1. Un nume atât de comun, încât poate însemna orice

Evită utilizarea unei denumiri răsuflate, pe care o vezi pe toate gardurile. De exemplu, alegerea cuvântului STAR. Repetând greșeala semnalată mai sus, ne-am trezit cu îmbrăcăminte STAR, benzinării, kebab și chipsuri cu același nume. Aceată problemă a numelui este o problemă pe care 30% dintre companii se confruntă.

 

        2. Pur și simplu nu te reprezintă

Poate că îți surâde un cuvânt care sună bine, dar asta nu înseamnă că e bun pentru brandul tău! Termenul ales ca denumire trebuie să rezoneze cu publicul, și să spună cu ce te ocupi. Așa că ar fi bine să eviți să îți numești brandul de mezeluri Angst, care înseamnă „frică” în germană.

 

         3. Deștept e drăguț… dar mai răruț

Nu ne înțelege greșit, e bine să fii smart în exprimare. Dar limitează tentația de a face jocuri de cuvinte sau referințe obscure atunci când alegi denumirea afacerii. Nu de alta, dar e posibil ca publicul tău să nu fie pe aceeași lungime de undă!

 

        4. Prea luuuuuuung

Statisticile recente arată că numele scurte rezonează cel mai bine cu publicul modern, bombardat în fiecare minut de zeci de reclame, mailuri și mesaje. Așa că dacă vrei să îi dai o șansă afacerii tale, limitează-te la 12 caractere. Nu vrei să ajungi cu un nume precum InternetGeneratorOnline, nu?

 

        5. Alăturări forțate

Suntem siguri că știi la ce ne referi. E vorba de business-urile alea care se cheamă SoftTech, RelaxSpa, sau GasSwitch. Poate că sună bine cuvintele separate, dar încearcă să citești cuvântul rezultat. E ca la șase sași în șase saci…

#taguri
alegere nume businessbrandingnume brandsfaturi
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
· You Dream. We Design. Online & Offline. ·
Blog

Ce am mai scris in ultima vreme

Trenduri web de urmărit in 2017

Trenduri sau schimbări. Toată lumea trece prin ele, fiind imporante pentru că apar în toate […]

Make the logo bigger. O poveste încurcată, fără sfârșit.

Este cerința primordială care înspăimântă orice graphic sau web designer. Ai făcut o treabă bună, […]

Design pentru un attention span scurt

Un studiu recent făcut de Microsoft ne arată că timpul nostru de atenție este din […]